fotograf kareleri hayatı ne kadar yansıtır veya fotograf kareleri hayattan daha fazlasını anlatabilir mi, her sorunun bir cevabı olması gerekir mi yoksa soruyu sormuş olmak yeterli midir..

hollanda




















ışık "sen rotterdamda yaşarsın dimi avşar" ded;, rotterdam'ı gezdiğimiz ilk günün akşamı, hostelin cafesinde sıcak çorbalarımızı yudumlarken.. bilmiorm ışık, hiç düşünmedim demiştim.. o sırada içinde bulunduğum durumda bu sorusunun yanıtını vermek çok zor gelmiş, ne diyeceğimi bilememiştim.. oysa şimdi, parisi bile gördükten sonra aklım orda kalmadı desem yalan olur.. hem insanları(?) hem de mimarisi beni çekim alanı içine almış olan bir yer hollanda.. sadece rotterdam'da değil eindhoven'da veya delft'te de yaşayabilirim sanırım.. tamam saat 6 oldu mu her yer kapanıo, sokaklarda kimsecikler olmuo ama gene de beni oraya çeken, o düzene çeken bişey var..

3 comments:

ışık said...

oyle mi demisim? ben inanmazdim senin orda yasayacagına..nasıl olumlusundan sormusum bu soruyu allah allah...

avs said...

sormussun ya.. ve eindhoven'da da yasarim demisim ben.. demisim ya simdi sorsan ayni cevabi verir miyim bilmirom.. hatta donunce bi daha sorsan ne soyleyecegimi mrk ediorm..

b said...

uşak!