fotograf kareleri hayatı ne kadar yansıtır veya fotograf kareleri hayattan daha fazlasını anlatabilir mi, her sorunun bir cevabı olması gerekir mi yoksa soruyu sormuş olmak yeterli midir..

görmek mi fotoğraf çekmek mi

fotoğraf çekmekten çok zevk alıyorum. hele bu djital fotgraf makineleri çıkalı ve ben bir fuji550e edineli beri çılgına döndüm denebilir. ancak baktığım gördüğüm şeyleri başkaları ile paylaşmak için deklansöre bastığımda beynimden o kareyi siliyormuşum gibi geliyor. fotografı olmasa bile hatırlayacağım o kareyi, fotografını çekince neden fotograf çekmediğim zaman bakıp gördüğüm bi yerden daha az hatırlıyorum.. bu ikilemden kurtulmanın bir yolu olmalı.. hem fotografını çekmek hem de çekmediğim zamanki gibi hatırlamak istiyorum.. beynimin tembelleşmesini istemiyorum..

No comments: